Wednesday, May 21, 2008

Όχι άλλο powerpoint

Κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή, έχω ανοίξει διάφορα αρχεία excel και powerpoint και προσπαθώ να ετοιμάσω την αυριανή παρουσίαση για τη δουλειά. Δεν έχω καθόλου διάθεση, για την ακρίβεια βαριέμαι ελλεινά. Και πότε δε βαριόμουν θα μου πεις και θα έχεις και δίκιο! Οι συγκάτοικοι έχουν κοιμηθεί και θα με βρουνε στην κουζίνα το πρωί που θα σηκωθούν, εκεί ακριβώς που με άφησαν πριν λίγο και πήγαν για ύπνο. Δεν παίζει να κοιμηθώ απόψε. Εκτός του ότι δεν θα μπορέσω να σηκωθώ να είμαι στην ώρα μου άυριο αφού 8.30 έχω την παρουσίαση, η διάθεση μου είναι κάπως περίεργη. Προτιμώ να ξενυχτήσω. Βγαίνω στο μπαλκόνι να καπνίσω. Η γειτονιά κοιμάται, απολαμβάνω την 'ησυχία' και το δροσερό αεράκι. Μόνο κανά αμάξι περνάει που και που και ακούω το σούρσιμο στο δρόμο. Βλέπω το φεγγάρι που είναι ακόμα σχεδόν γεμάτο από την πρόσφατη πανσέληνο. Γυρνάω πίσω στον υπολογιστή και προσπαθώ να βάλω μια τάξη σε όλα και να τελειώσει η γαμημένη για παρουσίαση. Δεν ξέρω γιατί με έχει πιάσει τέτοια άρνηση απόψε, ίσως φταίει που αυτή θα έιναι και η τελευταία παρουσίαση...

Τελικά είναι περίεργο να μετράς αντίστροφα τις μέρες...

1 comments:

~~A~~ said...

Εγώ τις μετράω χαρούμενη τις μέρες...Και μου φαίνονται πολλές ακόμα!