Tuesday, June 17, 2008

Αλήθεια ή Ψέμματα;

Η ~~a~~ με κάλεσε να παίξω το παρακάτω παιχνίδι, αλήθεια ή ψέμματα, κι επειδή μου αρέσει πολύ να λέω ψέμματα θα μπορούσα να κάθομαι να γράφω με τις ώρες. Παρολαυτά το παιχνίδι θέλει μονο 3 ψέμματα και 1 αλήθεια οπότε θα συμμορφωθώ με τους κανόνες...

1. Όταν ήμουν 2 χρονών είχα παίξει σε διαφήμιση για πολύ γνωστή μάρκα πάμπερς. Το σποτ ήταν πολύ σύντομο (κάτι δευτερόλεπτα) και απλά μπουσούλαγα πάνω στο πάτωμα, αλλά από ότι μου έχουν πει οι γονείς μου τα γυρίσματα της διαφήμισης κράτησαν πολλές ώρες και γι'αυτό και δε με ξαναπήγανε. Το έχω και σε κασσέτα!

2. Στη β' Γυμνασίου είχα ερωτευτεί παράφορα την καθηγήτρια της Ιστορίας.

3. Έχω περπατήσει γυμνός (και μεθυσμένος) στο κέντρο μικρής Ευρωπαϊκής πρωτεύουσας. Για την ακρίβεια φόραγα μόνο τις σαγιονάρες μου και μια πετσέτα γύρω από το λαιμό.

4. Πριν πολλά πολλά χρόνια έπαιζα με τον αδερφό μου ένα παιχνίδι και επειδή με κέρδισε τον έβαλα να καταπιεί μία μπίλια από αυτές που παίζαμε. Το αποτέλεσμα ήταν να ξημεροβραδιαστεί όλη η οικογένεια στο νοσοκομείο. Τελικά η μπίλια βρέθηκε μια μέρα μετά και ο αδερφός μου δεν έπαθε τίποτα.

Βρες ποιό από όλα είναι η αλήθεια και κέρδισε καταπληκτικά δώρα έκπληξη...
Η απάντηση σύντομα!

3 comments:

~~A~~ said...

Είμαι ανάμεσα στο 1 και το 4 αλλά θα πω το 1!

Anonymous said...

To 4 stadaraki sigouro...me kleista matia..

dji* said...

Είχαμε μία σωστή απάντηση... Φτου να μη σας βασκάνω!