Saturday, June 21, 2008

Η αλήθεια...

Και ναι αφού σας κράτησα σε απίστευτη αγωνία έφτασε η ώρα να μάθετε ποιά ήταν τα ψέμματα σχετικα με εμένα και ποιό από τα 4 είναι αλήθεια...

1. Δε συνέβη ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά πάντα ήθελα να είχα παίξει σε τέτοια παιδική διαφήμιση και όταν έλεγα στους γονείς μου γιατί δεν με πήγανε ποτέ ήταν πάντα εντελώς αντίθετοι! Καλή μου ~~a~~ την πάτησες (για ακόμα μία φορά)! Μπου-χα-χα!

2. Ψέμματα και αυτό! Σιγά μην ερωτευόμουν παράφορα καθηγήτρια, και μάλιστα της Ιστορίας. Αντίθετα πιστεύω ότι εκείνη ήταν ερωτευμένη μαζί μου... Πλάκα κάνω, το συγκεκριμένο κάνει μπαμ ότι είναι μούφιν και το έβαλα για να σας βοηθήσω!

3. Κι αυτό μούφα είναι, αλλά όχι και εντελώς. Η αλήθεια είναι ότι περπατούσα όπως περιέγραψα μόνο μέσα στο University Campus το οποίο είναι λίγο έξω από το κέντρο της πόλης και όχι στο κέντρο αυτό καθεαυτό. Μη διαρρεύσει!

4. Ναι, είναι η αλήθεια! Όσο κουλό κι αν ακούγεται το έχω κάνει. Μερικές φορές γίνομαι πολύ κωλόπαιδο, το ξέρω! Το τί έχουν περάσει τα καψερά τα αδέρφια μου... ο θεός κι η ψυχή τους...

Μπράβο στον ανώνυμο που βρήκε τη σωστή απάντηση! Κερδίζει ένα καταπληκτικό ανώνυμο δώρο το οποίο μπορεί να παραλάβει από τα γραφεία μας Δευτέρα έως Παρασκευή 5-8 το απόγευμα! Ευχαριστώ όλους(!) που παίξατε!!!

3 comments:

~~A~~ said...

Είπα να ποντάρω στο πιο απίθανο!Δε πειράζει!Εδώ την πατάω στα καθημερινά ψέμματα σου!!!

Anonymous said...

Eeee autos o anwnymos exei onoma ntaksei,ntaksei??kai to ksereis afou sou apokalipse tin tautotita tou.
8a perasw tin 26/06 kai wra 19.34 gia tin paralabi tou katapliktikou,monadikou,8espesiou,anepanaliptou kai me megali sunais8imatiki aksia dwrou toutou....

dji* said...

@~~a~~, μου άρεσε το σκεπτικό σου, ήταν όντως το πιο απίθανο αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να είναι αλήθεια!

@ftwxomalakas#2, και πάλι συγχαρητήρια σε περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες αλλά το δώρο θα παραμείνει ανώνυμο αν και από την περιγραφή που δίνεις νομίζω έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται...